Anonymous:
I don't think so sadly :/

I’m curious as to who this is now lol

Anonymous:
Yes I'm from RI and you're very attractive ugh lol

Thanks ^_^ , do I know you or have we met before?

Hello ☺

Anonymous:
Are you gay?

Nah I’m not, I’m straight.

Anonymous:
Do you have snapchat? let me send u few things 😏

Yeah, it’s lordkumotta

Anonymous:
Let's fuck

How does one fuck an anon though :(

Anonymous:
Yes you are so gorgeous omg I love tattoos and you're just ugh. And you live in the same state as me

You’re from RI too and you actually think I’m attractive? No way this is real lol

Anonymous:
I'd fuck you

Thank youuu lol (:

Anonymous:
You are gorgeous..

You think so?

Anonymous:
Kik?

I don’t use Kik, sorry.